Koffer gepakt. De reis begint!!

1 maart 2019 - Heerlen, Nederland

1maart 2019. Vandaag vertrekken Maarten en ik op onze reis naar Zuid Amerika. We hebben al meerdere reizen samen gemaakt, en verheugen ons ook heel erg op deze. Na n jaar voorbereiden gaan we dus echt ! Vanavond om 20.55 vliegen we vanuit Schiphol naar Santiago. Een vlucht van 18 uur met 2 uur tussenstop in Buenos Aires. In Chili is het momenteel 30 graden, dus we laten jullie hier achter met wind en regen! Het is maar 4 uur tijdsverschil, dus hoop dat jetlags n beetje meevallen. Ik schrijf deze blog om zelf later terug te lezen, wat we allemaal gedaan hebben. Je vergeet vaak heel veel details. Maar het is ook altijd leuk als mensen van thuis ons volgen. Als ik WiFi heb zal ik verhalen en foto's delen. In grote lijnen: we blijven tot vrijdag 8 maart in Chili (met allerlei trips) en gaan vanaf dan op de cruise met Holland Amerika lijn, via Patagonië, kaap Hoorn, falkland eilanden, urugay naar Buenos Aires. Daar komen we 20 maart aan en blijven daar rot dinsdagavond 26 maart. Woensdag 27 zijn we als het goed is, weer terug in Nederland. Heel veel groetjes en zal denk ik pas weer schrijven als ik in Santiago ben. Groetjes Yvonne en Maarten

1. Sonja:
    1 maart 2019
    Een hele goede reis en heel veel plezier!!
  2. Vera:
    1 maart 2019
    Eeg benieuwd naar je verhalen! Hele goede reis en geniet ervan 😁
  3. Myrna Vossen:
    1 maart 2019
    De blog werkt! Plaatsvervangend nerveus voor jullie (vlieg)reis, maar drink maar een wijntje op Schiphol dan komt dat vast ook goed ;-) X
  4. Linda Polman:
    1 maart 2019
    Een hele goede vlucht en geniet van het mooie Zuid-Amerika! :)
  5. LenieV:
    1 maart 2019
    Een goede reis en veel plezier!
    Geniet er maar van.
  6. Mark:
    2 maart 2019
    Goed om te lezen! En veel plezier. Aangaande de cruise; een speciaal verzoek van Noël of oma een bommetje in het zwembad wilt maken als ome Maarten op zijn ligbedje ligt om hem nat te spetteren..! Dus..