Koffer gepakt. Einde reis

26 maart 2019 - Buenos Aires, Argentinië

Dinsdag 26 maart
Het begint hier in BA s nachts een beetje koeler te worden. Je merkt dat het hier herfst gaat worden. Dus... We komen terug naar het werelddeel waar het lente gaat worden !!!!

We kunnen tot 12 uur op onze kamer blijven dus ik heb nog even tijd om dit laatste verslag te schrijven. Om 12 uur komt de taxi en gaan we naar de luchthaven, wat nog ongeveer 1 uur rijden is van hier. Om half 5 plaatselijke tijd vliegen we rechtstreeks naar Amsterdam, in 13 uur. Landen dan morgen, woensdag om 10 uur Nederlandse tijd op Schiphol. Hopelijk kunnen we wat slapen.
Gisteravond onze laatste avond in BA afgesloten op een terrasje hier in Recoletta.
Nu Is onze koffer gepakt en wonder boven wonder past alles erin.

Ik schrijf de verhalen van de reis op, om later terug te kunnen lezen, hoe het geweest is. Niet zozeer alle details, maar vooral de indrukken die deze reis op ons heeft gemaakt. Reizen verbreedt je horizon en je kijk op de wereld. We hebben zoveel mensen ontmoet, zoveel mooie plekken gezien, geleerd van de geschiedenis en cultuur van de landen die we bezochten en bewondering hiervoor gekregen.
Het was een combinatie van heel veel activiteiten en ook van rust. De zeedagen waren daarvoor uitstekend geschikt. Lekker gegeten (ik denk dat we alle 2 volgende week op dieet moeten). Maar vooral genoten. We zeiden tegen elkaar dat er steeds weer nieuwe verassingen waren op deze reis en dat de variatie erg fijn was. Hierdoor zijn er ook niet echt hoogtepunten van deze reis: de hele reis was er een.

Dank voor jullie reacties op de verslagen. Het is altijd leuk als je ver weg bent, om iets van thuis te horen. Ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen meereizen en genieten van de prachtige plekken die we mochten bezoeken.

Het is ook weer fijn om straks weer gewoon thuis te zijn en iedereen weer terug te zien!
Heel veel groetjes en liefs
Yvonne en Maarten

1. Tiny:
    26 maart 2019
    Ik heb zeker genoten van jullie reis 😁
    En nu een goede r
  2. Tiny:
    26 maart 2019
    En nu een goede reis terug en tot gauw!
  3. Myrna Vossen:
    26 maart 2019
    Ja, zo waren we zeker een beetje mee! Weer een onvergetelijke tijd gehad daar, maar is nu ook lang genoeg geweest... Veilige vlucht en tot snel! X
  4. Linda Polman:
    26 maart 2019
    Alvast een hele goede terugreis. Heb je verhalen met veel plezier gelezen. Zo kreeg ik toch wat mee van jullie vakantie.
  5. Hanneke:
    26 maart 2019
    Ik heb zeker genoten! Op naar de volgende reis! Een hele goede vliegreis toegewenst met hopelijk een wijntje meer en een oxazepammetje minder!